Disclaimer

All content on this blog is fictional and any resemblance with actual events are purely coincidental. When you choose to read this blog you also agree to not get offended or try and use any content to defame me as a person or anyone connected to me. If you cannot commit to this agreement you are violating the agreement you agreed to by reading this blog. I repeat that by the act of reading this blog you are committing to this agreement of not getting upset or using content in a way that could be considered an act of aggression. If you cannot follow this agreement I urge you to not read this blog.

fredag 6 september 2019

Igen är polisen på brottslingens sida


Polisen i Västmanland tror jag är ett STORT ORAKEL. Nån som ser in i framtiden. Beviset på att Jane gjorde hemfridsbrott, som i andra länder gett husägaren rätt att skjuta skarpt, är att jag TVÅ dagar innan jag får kännedom officiellt om Janes sjuka anmälan ändå vet om den. Hur förklarar polisen bort det här? Meddelandet längre ner är skrivet precis efter Jane dragit från mina sovrumsfönster. Det är beviset hon visst var hos mig som jag anmälde MEDAN det hände. Janes röst finns på 112 inspelningen garanterat! 

Finns ingen e-mail, inget mobilnummer, ingen kontaktadress jag kan skicka NÅGRA bevis så det verkar som polisen gör sitt yttersta att slippa lösa verkliga brott i det här landet. Iallafall i Västmanland där de går på skvaller, vad deras kompisar säger och tappar bort rape-kit och andra bevis även om nån stackare lyckats få ihop ett vattentätt case.

Janes löfte till mig för två år sen. Står helt offentligt på hennes FB. Ingen bryr sig, utom de hon hotar. Ja, för hon lovar strax ovan det här att få alla i min familj att hata mig då hon ska se till att jag ska betala med att barnbarnen skadas och annat rubbat dravel hon verkar ha skrivit under påverkan. 

Det känns lite som en dålig deckare där polisen är dum och dummare och huvudpersonerna, privatdeckarna, har huvudet på skaft. Alltså, jag har fattat att Jane BOR i en polis lägenhet sen VECKOR tbx när hon attackerar mig. En polis som vet om att Jane är van vid skjutvapen och tränat självförsvar. En bra väninna att ha som kan råda hur Jane ska ljuga för att få som hon lovat mig sen 2016. Krossa mig för att jag var snäll och gav en gammal bekant en sista chans att vara pålitlig och en MAN. Därför ska jag dö, tycker Jane.

Men varför jävlas med mig? Om det är sant hon sett han få massor av text och samtal från OLIKA nummer och jag fått skulden fast det inte är jag bakom och han haft Arga Karin bakom ryggen i veckor borde väl Jane till och med fatta vad jag redan från början sagt. Att han har andra kvinnor och inte bara hon. Herregud....

Beviset polisen inte vill se. Samma med 112 inspelningen. Den vägrar de lyssna på oxå. Jane gapar och skriker i bakgrunden och det är ingen konst för en ljudtekniker att sålla fram. 

Iallafall så kunde jag inte vetat att Jane anmält mig till polisen TVÅ dagar innan jag får reda på det om inte Jane sagt det. Jag har INGA samtal från henne, inget text om det, osv, alltså SA hon det. Hur då? Exakt som jag hela jävla tiden berättat. På kvällen två dagar innan jag får veta det officiellt.

Den 29 maj får jag veta det när jag blir anklagad för att bruka stå på Janes tomt och i hennes sovrumsfönster. Som ALDRIG hänt. Jane berättar ju att hon varit och förtalat mig den 27 maj. Skryter om hur ALLA i Köping tror på henne. Ljuger hur sambo hon är, gravid, etc. Hon bor då redan sen veckor tbx i stan, i en polis lägenhet, UTAN tomt och sambo. Hon är på min tomt och i mina sovrumsfönster och TACK GODE GUD jag låst ytterdörren, för den försökte hon ta sig in igenom.

Jag får efter över 2 års stalkande runt mig på FB en FÖRSTA gillning av den här Micke nyligen. Skriver en post offentligt till honom och frågar rakt ut om han fabricerat det FALSKA textet Jane gett till polisen. Ett text jag aldrig fått och som är Janes stora trumfkort mot mig. Micke svarar med att inaktivera sitt konto. Jag såg honom första gången på en grupp UTAN medlemmar jag postade mina olistade vloggar på. Han stalkade den sidan i månader trots jag bytte namn och fick till slut stänga ner gruppen. Han gillade ALDRIG nått där och har inte varit vän med mig på FB. Polisen i Köping hoppade högt när jag föreslog att Micke låg bakom det falska textet till mig.  Micke gick i samma skola som Jane och bara året yngre... 

Jag förstår att polisen i Köping samarbetar med Jane nu. Att de samarbetar med Janes hacker Micke. Att de hackat mina OLISTADE alster, mina vloggar, bloggar och Facebook. Säkert mina meddelanden också. Jane svor ju att krossa mig om jag syntes i närheten av henne eller mannen hon ÄR besatt av.

Så när jag efter nästan 2 år vågade till Köping en gång började hon maniskt konstruera bevis på allt sjukt förtal han mannen började med för över 20 år sen. Jane blev helt galen när jag och dottern IGEN vågade åka dit upp ett halvår senare. Jag behövde komma över min skräck för vad sjukt Jane tänkte göra, så jag BEHÖVDE åka dit. Sluta må dåligt.

Stugan jag inte får ha för Jane. Jag får heller inte ha kvar mitt jobb där, tycker polisen. Istället ska jag vara arbetslös och leva på vad jag kan få ut av att sälja min stuga. För det är Jane som äger Västmanland för hon har bott där två år och jag BARA i elva år. För att hon är fejkgravid och fejkgift med en västmanlänning och jag BARA fött fyra barn där åt en. Så jävla sjukt och orättvist jag spyr på Köpingspolisen. 

Jag vågade köpa stuga, prata med folk och träffade massor av snälla människor under våren. Sen slog Jane ihop fällan med stor hjälp av polisen i Västmanland. Hennes löfte att krossa mig tills jag dör. Så polisen stöttar helt de som hotar barn med skador och ensamma kvinnor med död? Inte konstigt så sällan de hjälper de som blivit mordhotade. Att så många mördas trots alla anmälningar om verkliga övergrepp. Janes lättmotbevisade hittepå däremot tror de helt på. Saker Jane säger ANDRA har sett tror de på.

Varför inte fråga personen själv? Som textet Micke fejkat till mig. Fråga den som påstås skrivit det om han gjort det? Tror svaret blir NEJ för varför ljuga när han är med Arga Karin sen länge eller är de också med på det här jävulskapet? Hursomhelst så blir det som Jane vill. Jag fick tacka NEJ till jobbet i Köping och får leva på NOLL i inkomst. Tack Jane. Tack polisen i Västmanland som står på brottslingarnas sida. Hoppas ni alla får Karma för all skit ni gör mot oskyldiga brottsoffer. Verkligen.

Queen Angelica - Sagoland Poesi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar